پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

 

 

ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۱۹ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راهسازی و راهداری حوزه اربعین در این استان تخصیص یافته است.

سعید هژبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۲ پروژه از این تعداد در حوزه احداث راه شامل کنارگذر ایوان و کنارگذر هفت چشمه است که با اعتبار چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی افزود: ۶ پروژه نیز در زمینه تکمیل راه‌های ارتباطی شامل چهارخطه کردن جاده ایلام - مهران ، ایلام - ملکشاهی - مهران ، تکمیل واریانت و زیرساخت های بازارچه های چنگوله و چیلات ، تکمیل زیرگذر انتهای کنارگذر مهران و تکمیل راه اضطراری پایانه برکت تا مرز مهران بوده و اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه ها هشت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: ۲ پروژه نیز در زمینه بهسازی مسیرهای ارتباطی با اعتبار سه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است که شامل بهسازی راه صالح آباد - ایلام - حمیل و بهسازی جاده دهلران - اندیمشک و همچنین ورودی شهر ایلام است.

هژبری با اشاره به تعریف سه پروژه برای ایمن سازی مسیرهای ارتباطی استان اضافه کرد: سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز برای ایمن سازی تقاطع ، دوربرگردان ، رفع نقاط حادثه خیز و خط کشی در سطح راه های استان تخصیص یافته است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group