پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

 

 

 

ایلام - مدیرعامل موسسه آموزشی و فرهنگی صنعت هسته‌ای کشور از ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر آبدانان برای نکوداشت شهید "داریوش رضایی‌نژاد" دانشمند هسته‌ای کشور خبر داد.

 شهرام ملازاده روز شنبه به همراه جلال حمره مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام در دیدار با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد، اظهار کرد: شهید رضایی نژاد فردی استثنایی و تاثیرگذار در کشور بود که دشمن تحمل وجود این نخبه علمی کشور را نداشته و با جنایت ترور ایشان را به شهادت رساندند.

وی افزود: بر خلاف تصور دشمن نام‌ و یاد این شهید عزیز هم مایه خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیرعامل موسسه آموزشی و فرهنگی صنعت هسته ای کشور افزود: برای حفظ همیشگی یاد و خاطره این شهید بزرگوار و با پیگیری های دکتر خانمحمدی ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه به همت سازمان انرژی هسته ای در شهرستان آبدانان به یاد این شهید گرانقدر احداث خواهد شد.

ملازاده در پایان خاطرنشان کرد: کلنگ احداث این مدرسه در روز اول مرداد ماه سال جاری همزمان با سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد به زمین زده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل موسسه آموزشی و فرهنگی صنعت هسته ای کشور، به همراه مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام،خانم دکتر شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد، فرماندار آبدانان و جمعی از مسئولان با حضور بر مزار شهید داریوش رضایی نژاد به مقام والای این شهید هسته ای کشور ادای احترام کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group