پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

 

 

 

 

 

ایلام - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: چهارمین دوره رالی خانوادگی ویژه بازنشستگان استان عصر امروز سه شنبه با شرکت ۳۰ راننده بازنشسته در مسیری به طول ۱۴ کیلومتر برگزار شد.

"فرزاد شریفی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این رالی با مشارکت جمعی از بازنشستگان و خانواده های آنها توسط صندوق بازنشستگی و با مشارکت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.

وی افزود: هدف اصلی از اجرای این برنامه مفرح فرهنگی - ورزشی توجه به تحکیم و بنیان خانواده، تقویت روحیه نشاط در بین بازنشستگان و خانواده های آنها و برگزاری یک برنامه خانواده محور بود.

شریفی ادامه داد: آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با جاذبه های گردشگری طول مسیر مسابقه و همچنین اهتمام و توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یکی دیگر از اهداف و پیام های این برنامه به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در طول مسیر مسابقه داورانی حضور داشتند که در مورد موضوعاتی چون رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، میزان دقت رانندگان به حواشی جاده در طول مسیر، میزان تسلط رانندگان به قوانین راهنمایی و چگونگی انجام یک سفر شاد و ایمن از رانندگان سوالاتی را می پرسیدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام اضافه کرد: در پایان این رالی خانوادگی به سه نفر از رانندگان بازنشسته که موفق به کسب بیشترین امتیاز از سوی داوران شده بودند جوایزی اهدا شد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه از منطقه تفریحی جنگلی دالاب در شهرستان چوار تا منطقه گردشگری سراب ایوان به طول ۱۴ کیلومتر با شعار های "ایران گردی را از ایلام گردی آغاز کنیم" و " تقویت گردشگری خانوادگی" برگزار شد.

استان ایلام در سال جاری از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان یکی از پدیده های نوظهور گردشگری معرفی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group