پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

 

 

 

 

ایلام - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه شاخص پاسخگویی صدور مجوزهای کسب و کار در این استان به ۹۷ درصد رسیده است، گفت: تا پایان مهرماه تعداد ۲۳ هزار و چهار درخواست در سامانه ملی مجوزها در این استان ثبت شده است.

"سعید رشنوادی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با پیگیری ها و رصد سامانه درگاه ملی مجوزها در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، تاخیر صدور مجوزها به کمترین زمان در سال جاری رسیده است.

وی تصریح کرد: شاخص پاسخگویی صدور مجوزها در استان از ۹۶.۱ در پایان شهریورماه به ۹۷.۲ درصد در پایان مهرماه ارتقا پیدا کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام یادآور شد: با پیگیری های این اداره کل و مطابق گزارشات مرکز ملی پایش کسب و کار کشور، طی ۱۵ ماه گذشته از شروع اجرای صدور مجوزها در درگاه ملی مجوزها، استان ایلام رتبه اول کمترین تاخیر را داشته است.

رشنوادی تصریح کرد: تا پایان مهرماه تعداد ۲۳ هزار و چهار درخواست در سامانه ملی مجوزها در استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: از بین درخواست های ثبت شده، تعداد ۱۵ هزار و ۷۴۱درخواست ثبت محور (اعلانی) و تعداد هفت هزار و ۲۶۳ درخواست تایید محور بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام بیان کرد: مجوز کسب و کار قالیبافی با تعداد سه هزار و ۵۷ درخواست، بیشترین درخواست بین مجوزهای استان را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: عمدتا مجوزهای صادر نشده مربوط به نقص مدارک، درخواست های تکراری، درخواست غیر مرتبط و... اعلام شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group