پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

 

 

 

 

 


ایلام - دبیر ستاد انتخابات استان ایلام از تائید صلاحیت ۱۵۵ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه این استان( ایلام و دهلران) خبر داد.

"فرشید زرگوش" شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه ۲۲۹ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام خود را با مراجعه به سامانه وزارت کشور قطعی کرده بودند، اظهار کرد: از این تعداد در مجموع ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران ۱۵۵نفر معادل ۶۷/۶۸ درصد کل ثبت نام کنندگان توسط هیات های اجرایی تائید صلاحیت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ نفر معادل ۱۱ درصد کل ثبت نام کنندگان در فرایند نام نویسی قطعی، توسط هیات اجرایی تائید نشدند، ابراز کرد: ۲۲ نفر نیز معادل ۹.۶ درصد از ثبت نام کنندگان نیز در این مرحله انصراف خود را اعلام کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به اینکه ۲۷ داوطلب معادل ۱۱.۷۹/درصد ثبت نام کنندگان نیز با عدم احراز صلاحیت از سوی هیات های اجرایی مواجه شدند، افزود: در حوزه انتخابیه دهلران ۳۳ داوطلب و در حوزه انتخابیه ایلام ۱۲۲ نفر توسط هیئت های اجرایی تائید شده است.

ثبت نام ۱۰ داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ایلام

وی در ادامه با اشاره به پایان مهلت قانونی نام نویسی داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری در ساعت ۱۸ امروز شنبه ۲۰ آبان ماه، یادآور شد: بر این اساس با پایان این مهلت، ۱۰ نفر داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان شده اند.

حوزه انتخابیه ایلام(شمال استان) شامل شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، چوار، سیروان، چرداول و هلیلان است.

حوزه انتخابیه دهلران (جنوب استان) شامل شهرستان های دهلران و آبدانان، دره شهر و بدره است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group