پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

 

 

 

ایلام - استاندار ایلام گفت: ۵۴ مدرسه و ۱۲ سالن ورزشی در اربعین ۱۴۰۱ مهیای اسکان زائران می شوند و علاوه بر این اقامتگاه ها از ظرفیت سایر دستگاه ها و نهادها نیز استفاده خواهیم کرد.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست ستاد اربعین استان با حضور فرمانده آگاهی انتظامی کشور افزود: ۳۲ هکتار در پارک جنگلی چغاسبز نیز برای اسکان زائران در حال مهیا شدن است.

وی در خصوص اسکان زائران در اربعین تاکید کرد: ۳۲ هکتار در چغاسبز برای اسکان زائران در حال مهیا شدن است و علاوه بر ظرفیت سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی، ۴ بیمارستان صحرایی نیز در مهران ایجاد می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: پروژه چهار خطه کردن مسیر ایلام به مهران تا اربعین تکمیل می شود و تلاش داریم لاین دوم پل صلواتی نیز تا اربعین زیر بار ترافیک برود.

بهرام نیا اضافه کرد: مدیرکل فنی استانداری ایلام مسئول مستقیم نظارت بر اجرای پروژه ها و جانمایی موکب با نظر معاونت عمرانی بوده و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام نیز مسئول نظارت بر اقلام و مواد غذایی موکب ها در اربعین خواهد بود.

وی خواستار اهتمام فرمانداران برای کنگره اربعین شد و گفت: هر فرماندار با اصحاب رسانه برای انعکاس کنگره بزرگ اربعین ارتباط مستمر داشته باشد.

استاندار ایلام یادآور شد: بصورت شبانه روزی تلاش می شود مسیر ایلام به مهران تا قبل از اربعین حسینی برای جلوگیری از هر گونه گره ترافیکی زیر بار برود.

استاندار ایلام با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران زحمتکش و پرکار با کمترین دستمزد از هیچ تلاشی در راستای آگاهی بخشی دریغ نمی کنند و همواره دغدغه آنان توسعه و رفع مشکلات استان است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران ارتباط دوسویه دولت و مردم هستند، افزود: خبرنگاران از یک سو تمامی اقدامات دولت را به اطلاع مردم می رسانند و از سوی دیگر مشکلات مردم را به کارگزاران اطلاع رسانی می کنند.

وی ادامه داد: به دلیل مقارن بودن روز خبرنگار با عاشورا پس از محرم و صفر جلسه ای به پاس خدمات ارزنده خبرنگاران برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group