پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

 

 

سایت ویرا- امروز حجت‌الاسلام کریمی تبار تجمع اعتراضی جمعی از کارکنان استانداری ایلام را «چراغ سبزی به دشمن» عنوان کرده‌اند که لازم است چند نکته محضر ایشان عرض شود.

 

«حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

اگر صنفی مطالبه به حقی هم داشته باشد نگاهی به شرایط زمانی و مکانی داشته باشند و کاری نکنند که برای دشمن چراغ سبز تلقی شود.»

در پاسخ به ایشان باید گفت:

 

۱-امام جمعه ایلام باید نگاه جامعی به وضعیت امروز اصناف و کارمندان در کلیه دستگاه‌های اجرایی داشته باشند و به عنوان محور وحدت سوزنی نیز به استاندار ایلام می‌زد که مدیران سابق را در خواب خرگوشی توصیف نموده‌ و اعتراض آنها را سیاسی خوانده‌اند.

۲-چنانچه معترضین را خطاب قرار داده‌اید و گفته‌اید الان وقتش نیست پس کی وقتش است؟ چرا از استاندار نخواسته‌اید مطالبات این قشر ضعیف جامعه( وزارت کشوری‌ها از کمترین میزان دریافتی بهره‌مند هستند) را همگام با دیگر استانداران کشور در سطح کلان پیگیری نماید! حدود نصفی از کارمندان وزارت کشور در استانداری ایلام از هر طیف و سلیقه‌ای حضور داشته‌اند و افرادی که حضور نیافته‌اند یا مدیر هستند یا معترض بالقوه هستند .

۳-روز بعد از اعتراض کارکنان استانداری ایلام قشر عزیز‌ نانوایان نیز نسبت به وضعیت معیشت خود تجمع کردند، باور بفرمایید اغلب مردم نسبت به وضعیت معیشت خود معترض هستند اما چون می‌دانند اعتراض درب استانداری که کارکنان خودش نیز معترض هستند نتیجه‌ای ندارد، در این اعتراضات شرکت نمی‌کنند!

۴- در‌ این چند ساله هر قشر و یا صنفی که اعتراض نموده عنوان می‌شود در زمین دشمن بازی نکنید؛ اینقدر دشمن دشمن نکنیم؛ ناتوانی مدیران کشوری و استانی در همه دولت‌ها را به پای دشمن نگذاریم و حواله مردم را به دشمن ندهیم. آقای کریمی‌تبار قیمت یک کیلو گوشت بیش از ۶۰۰ هزار تومان است؛ سکه ۴۵ میلیون تومان، دلار ۶۵ هزار تومان؛ شما نماینده رهبری در استان هستید؛ نماینده دولت نیستید و با شناختی که از جنابعالی وجود دارد و انتظار‌ نیز همین است همچون گذشته و‌ به صورت مستمر طرف مردم باشید و البته از اقدامات نظام هم دفاع کنید.

۵-همین مردم منتظر هستند جمهوری اسلامی متناسب با تجاوز آشکار رژیم جعلی و صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه ، پاسخ پشیمان‌کننده‌ای بدهد و با اشرار و گروه تروریستی جیش الظلم نیز به صورت قاطع برخورد نماید ؛ انتظار دارند همان گونه که با عربستان روابط برادرانه و خوبی برقرار کردند با مردم ِمعترض به وضعیت معیشت نیز ارتباط خوبی برقرار شود و مسائل و مشکلات مردم را نیز ببینند؛ مگر مردم غیر از این چه انتظاری دارند که اعتراض آنها به وضعیت معیشت و حقوق اندک خود مساوی با حرکت در مسیر دشمن تلقی می‌شود.

۶-از آنجا که جنابعالی را فردی آگاه و عادل می‌دانیم انتظار می‌رود مسائل و‌ مشکلات استان بویژه کارمندان دولت که تورم و هر گونه مسئله اقتصادی بر معیشت آنها تاثیر مستقیم می‌گذارد را از طریق دفتر رهبر انقلاب پیگیری بفرمایید.

۷-از استانداری خبر می‌رسد بناست این دستگاه حاکمیتی از وجود نیروهای غیر همفکر دولت بویژه معترضین خانه‌تکانی و  پاکسازی شود،  تذکر‌ دهید و از بهرام‌نیا استاندار ایلام‌ بخواهید با این نیروهایی که رفتار مدیریتی‌ آنها نادرست است برخورد اداری نماید.

@weerair

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group