پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

 

 

 



ایلام - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال پنج هزار فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش این نهاد در استان ایلام ایجاد خواهد شد.

مرتضی بختیاری روز جمعه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان ایلام با حضور نوبخت اظهار داشت: یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای تحقق این برنامه پیش بینی شده است.

وی افزود: سال گذشته نیز چهار هزار نفر از مددجویان این نهاد در استان شاغل شدند که به این منظور یک هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال از سوی این نهاد پرداخت شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد: این نهاد آمادگی دارد فرصت های بیشتری را برای رونق اشتغال در استان ها تخصیص دهد.

بختیاری اضافه کرد: تامین مسکن در بسته حمایتی نیازمندان بزرگ ترین خدمت است و کمیته امداد عزم خود را برای خانه دار کردن افراد تحت پوشش جزم کرده است.

وی ادامه داد: امروز ۲ هزار واحد مسکونی نیازمندان استان ایلام کلنگ زنی می شود و علاوه بر این با همکاری بنیاد مسکن ۳۰۰ واحد نیز در شهر ایلام احداث خواهد شد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group