پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

 

 



ایلام - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر استمرار تشدید نظارت ها در مدارس و تمامی ادارات استان گفت: غربالگری دانش آموزان در ورود به مدارس ضرورت دارد و باید از دانش آموزان دارای علائم باید به کلاس های درس ممانعت شود.

محمدسبحان حسنی روز شنبه در نشست ستاد کرونا استان با اشاره به تشدید نظارت از سوی بازرسان در مدارس گفت: امکانات بهداشتی نظیر ماسک و ضدعفونی به میزان لازم از طریق دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی با قدردانی هلال احمر، پایگاه علوم پزشکی، سپاه و آموزش و پرورش و رسانه هاو دستگاه های مرتبط با مقابله با کرونا در استان گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار مطلوب تر از گذشته است و نیازمند استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: ماسک، امکانات بهداشتی برای ضدعفونی برای مدارس نیاز است که دانشگاه علوم پزشکی در حد توان آن را تامین کنند و سایر دستگاه های اجرایی نیز در این راستا دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند.

وی با تاکید بر نظارت بر تراکم کلاس در شرایط فعلی گفت: فاصله گذاری اجتماعی و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس ضرورت دارد.

حسنی ادامه داد: در سنین زیر ۱۸ سال با رضایت والدین اقناع سازی تزریق واکسن در مدارس در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات آب و برق در استان گفت تکلیف مسوولان در این حوزه مشخص است و بحث صرفه جویی از سوی مردم بر عهده قشر خدمت گذار رسانه ها است.

وی در ادامه با تاکید بر تجهیز بیمارستان های ایلام گفت: ساختمان برخی از بیمارستان های استان مستهلک شده و نیاز مند توجه جدی برای تجهیز است‌./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group