پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

 

 

 

ایلام - نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغالزایی در کشور، گفت: با توجه رشد اقتصادی ۹.۶ درصدی برای استان، اشتغال باید به سمت بخش خصوصی هدایت شود.

بهزاد علیزاده روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز پتروشیمی باید افرایش یابد که این مهم زمینه ساز اشتغال و تولید است.

وی خواستار مشارکت بانک های عامل استان در بحث اعطای تسهیلات برای موضوع تولید شد و گفت: تولید زیربنای اشتغال است که در راستا باید مدیران بانک همراهی و همکاری کنند.

علیزاده تاکید کرد: تونل کبیره کوه بعنوان یک پروژه ملی امسال ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه دارد که قرار است در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر رایزنی مدیران استانی برای جذب اعتبارات به منظور تکمیل طرح های نیمه تمام استان، گفت: ۸۵ درصد اعتبارات در مرکز و وزارتخانه ها است و این می طلبد هم برای بر جذب سهم استان تلاش کنیم.

علیزاده اضافه کرد: در آخرین روزهای بررسی بودجه بیمارستان بدره به بودجه اضافه شد و ۵۰ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شد.

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ اشتغال بسیار مهم است و مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری است که در کنار اشتغال، تولید هم خواهد آمد./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group