پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

 

 

 

ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سردار سید قدرت سیدی زاده در گام دوم انقلاب پرچم بصیرت را در دست گرفت و در واقع همچون سردار سلیمانی برای رهبر معظم انقلاب بود.

سردار جمال شاکرمی روز شنبه در مراسم تشییع پیکر سردار سید قدرت سیدی زاده در شهر سرابله افزود: در روز عرفه راه های آسمان به زمین نزدیک تر است و امروز روز شناخت و رابطه عاشقی سرور و سالار شهیدان کربلا با خداوند بوده و نقطه عطف عاشورا در روز عرفه است.

وی ادامه داد: سردار سیدی زاده عرفه را در روزهای سخت انتخاب کرد و در دل سختی ها قد کشید و در کمترین زمان به یک فرمانده راهبردی تبدیل شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس همچون: شاخ شمیران، چنگوله، میمک سید قدرت را بخوبی می شناسند ، او یک مدیر از نوع مدیریت جدید بود و همه مولفه های انسانیت را در کنار هم داشت و به همین خاطر گردان او متفاوت تر از همه گردان ها بود و علاقه شدید بسیجیان برای حضور در گردان سید قدرت بیانگر شخصیت والای این رزمنده با بصیرت و شجاع و مخلص بود.

سردار شاکرمی یادآور شد: سردار قدرت سیدی زاده روستازاده ای بود که سرباز امام، انقلاب و ولایت بود و در جنگ سرد تا مرز شهادت رفت و بارها در مناطق عملیاتی تا مرز شهادت رفت.

وی با ذکر این نکته که حضور فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس در این مراسم نشان دهنده محبوبیت و بزرگی سید قدرت است، اضافه کرد: هر ایل و قبیله ای به سرداران و فرماندهان خود افتخار می کند و سردار سیدی زاده نگین درخشان جنگ و دوران دفاع مقدس و مرد روزهای جنگ و سند افتخار دیار چرداول بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: سیدقدرت مرد عمل بود و در تمام صحنه ها حضور داشت ، بعد از جنگ علیرغم بعضی ناملایمات هیچکدام از فرزندانش در مناصب دولتی حضور ندارند و حتی خانه ای از خود نیز ندارد.

شاکرمی ادامه داد: این سردار غیور و شجاع دوران دفاع مقدس در سنگر بصیرت نیز مرد میدان بود و در دوران جنگ و بمباران شهر ایلام خانه و کاشانه خود را رها نکرد و بعد از جنگ هم علیرغم پیشنهادات زیاد دل در گرو شاخ شمیران و قلاویزان داشت و تا زمان مرگش در استانی که به آن تعلق خاطر داشت ماند و امروز در زادگاهش نیز به خاک سپرده خواهد شد.

وی به گام دوم انقلاب و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: سردار سیدی زاده پس از اتمام جنگ سرد صحنه را خالی نکرد و پرچم بصیرت را در دست گرفت و همچون سردار سلیمانی برای رهبری معظم انقلاب بود.

وی مردمداری، تواضع ، اخلاص، بزرگی ، فروتنی، ولایتمداری را از شاخصه های این سردار بزرگ برشمرد و از حضور سربازان سبزپوش نظام، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه های اجرایی، نهادهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی، بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و آحاد مختلف مردم در تشییع و خاکسپاری این سردار رشید تقدیر کرد.

مداحی و نوحه خوانی، سخنرانی، قرائت پیام تسلیت حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قرائت نماز از دیگر برنامه های این آئین بود.

پس از نماز این سردار آئین خاکسپاری سردار سیدقدرت سیدی زاده در روستای طاق گاورین زادگاه آن سردار برگزار شد.

سردار سید قدرت سیدی زاده از فرماندهان و جانبازان پیشکسوت دوران دفاع مقدس پس از تحمل چندین سال جراحت ناشی از جنگ تحمیلی به یاران شهیدش پیوست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group