پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024
 

پیرو سفر شهرستانی استاندار ایلام در روز پنجشنبه ۹ آذرماه به شهرستان هلیلان و تقاضای کودک خردسال هلیلانی برای ساخت مسکن و قول مساعد استاندار، منابع مالی این وعده امروز محقق شد.

به گزارش ویرا به نقل از  ایرنا، پیرو سفر شهرستانی استاندار ایلام در روز پنجشنبه ۹ آذرماه به شهرستان هلیلان و تقاضای کودک خردسال هلیلانی برای حضور استاندار ایلام در منزل خود و بررسی مشکلات مربوطه، این درخواست بلافاصله مورد موافقت استاندار ایلام قرار گرفت.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در جریان این بازدید و حضور در منزل این کودک خردسال هلیلانی، از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفت و دستورات لازم را در خصوص ساخت واحد مسکونی برای خانواده‌ی این کودک خردسال صادر کرد.

در همین راستا، پیگیری خواسته‌ کودک خردسال هلیلانی کمتر از ۴۸ ساعت، روز شنبه ۱۱ آذرماه نشست پیگیری مشکلات خانواده‌ این کودک خردسال هلیلانی در استانداری ایلام برگزار شد.

بهرام‌نیا استاندار ایلام در این نشست، با قدردانی از خدمات نهادهای حمایتی استان گفت: کارنامه‌ همه‌ نهادها اعم از ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته‌ امداد، بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج درخشان است و عملکردشان در این زمینه گویاست.

وی خاطرنشان کرد: برخی از عملکردها در حوزه‌های اشتغال و سازندگی، مرهون تلاش‌های این نهادهاست‌ و همه‌ این نهادها به خوبی نقش‌آفرینی کردند و چنین روحیه‌ای قابل تقدیر است.

بهرام‌نیا با قدردانی از همراهی و همکاری رسانه‌های استان در پوشش برنامه‌های دولت در سطح استان، اظهار داشت: رسانه‌های استان بدون هیچ چشم‌داشتی، با عشق پای‌کار هستند و به خوبی مسائل را پیگیری و رصد می‌کنند تا کار به مرحله اجرا برسد و یکی از مصادیق بارز آن، درخواست و مطالبه‌ کودک خردسال هلیلانی بود که در نوع خود پیام داشت که با این سن و سال کم به خوبی توانست مطالبه‌ خود را بیان کند.

وعده‌ استاندار ایلام به کودک خردسال هلیلانی در کمتر از ۴۸ ساعت تحقق یافت

نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه صحبت‌های این کودک خردسال ۱۰ ساله با سن او اختلاف داشت، افزود: چنین استعدادهایی باید حمایت مادی و معنوی شوند. بدون شک این گونه کودکان می‌توانند در آینده، نخبه و تاثیرگذار در جامعه باشند.

وی با تأکید بر این‌که باید حلال‌ مشکلات جامعه باشیم، ادامه داد: این خانواده نیاز به حمایت دارد، لذا مطالبه‌ این کودک خردسال برای ایمنی منزل مسکونی به‌عنوان تنها مطالبه‌ اصلی مورد اجابت قرار می‌گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه این کودک خردسال برای بیان مطالبات خود با مسئولان احساس غریبی نمی‌کرد، گفت: امروز می‌بینیم مردم بدون دلهره و به راحتی با مدیران صحبت می‌کنند و این برای ما تعهدآور است.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: دولت با این حجم کار و عقب‌افتادگی‌ها در استان ایلام به واسطه‌ آسیب های ناشی از جنگ تحمیلی و بعد از آن، تلاش همه‌جانبه می‌کند و با چنین اراده‌ای جای امیدواری بسیاری وجود دارد که در پنج سال آینده، استان ایلام به یکی از استان‌های برخوردار تبدیل شود، لذا باید از این ظرفیت ها برای توانمندکردن استان و تقویت زیرساخت‌ها بهره گرفت.

لازم به ذکر است، منابع مالی برای احداث یک واحد مسکونی برای این خانواده‌ کودک هلیلانی از سوی دستگاه‌های اجرایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، کمیته‌ امداد امام(ره) استان، اداره‌کل بهزیستی استان، سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان و استانداری ایلام تأمین می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group