پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

 

 

 

 

ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ویروس کرونا ۱۹ نفر مبتلای جدید را طی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان بستری کرد.

دکتر جاسم محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در حال حاضر با احتساب ۱۹ مورد بستری جدید، مجموع تعداد پذیرش بیماران کرونایی بیمارستان های استان ۴۷ نفر است.

وی افزود: تعداد بستری ها در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد در ایلام، آبدانان و ایوان هر کدام سه نفر، چرداول و سیروان نیز هر کدام یک مورد بستری را ثبت کرده اند و سایر شهرستان ها فاقد بیمار بستری مبتلا به کرونا هستند.

محمدی در مورد فوتی های جدید هم ادامه داد: شبانه روز گذشته یک نفر مبتلای دیگر ناشی از کرونا جان خود را از دست داد تا مجموع فوتی های استان به یک هزار و ۲۶۷ نفر برسد و تعداد ۸۰ هزار و ۷۳ نفر مبتلا نیز بهبودی خود را بازیافته اند.

وی یادآور شد: تست ۱۱۲ نفر مشکوک به کرونا مثبت اعلام شد که با احتساب این افراد تعداد کل افراد دارای تست مثبت کرونا به ۸۲ هزار و ۴۴۱ نفر افزایش یابد.

محمدی در خصوص آخرین رنگ بندی ها هم توضیح داد: ایوان، مهران، آبدانان و دره شهر قرمز، ایلام، چرداول، سیروان، ملکشاهی و بدره نارنجی، چوار و دهلران زرد و هلیلان نیز آبی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group