پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

 

 

 

 

ایلام -  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: یک میلیون و ۳۹۰ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ناوگان حمل و نقل این استان جابجا شده است.

سید زاهدین چشمه‌خاور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این میزان حمل کالا توسط ۹۱ هزار و ۴۸۹ سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، کلینگر، پلی‌اتیلن، گوگرد، گاز مایع و گندم بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.

چشمه‌خاور با بیان اینکه روزانه و در بازه‌های زمانی متفاوت، گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات را رصد می‌کنند، تاکید کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت ‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استقرار و فعالیت ۱۲ تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام منعکس کنند.

۵۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال است و بیش از هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group