پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

ویرا - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام از فعال شدن ۲۳ جایگاه عرضه سوخت در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: مشکل اختلال در سیستم سوخت‌رسانی تا ساعاتی دیگر رفع می‌شود.

"پرویز ایدون" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استان ایلام دارای ۵۹ جایگاه عرضه سوخت است، اظهار کرد: در پی مشکلات فنی، تعدادی از جایگاه‌های سوخت استان از مدار خارج شده که تمهیدات لازم با حضور نیروهای فنی و تخصصی و بازگشت عرضه سوخت در این جایگاه‌ها به شرایط عادی اندیشیده شده است.

وی با اینکه در حال حاضر ۲۳ جایگاه عرضه سوخت در استان ایلام فعال است و خدمات سوخت‌رسانی به مردم ارائه می‌دهند، تصریح کرد: در شهر ایلام جایگاه‌های قائم، جمشیدیان هفت چشمه، حاجی بیگی، اسماعیل بیگی، حسینی، نامداریان، ریزه بندی، سیفی، نجم الثاقب و خلیج فارس ایلام، جایگاه سوخت چوار و در مهران طلوع، سه راهی جنداله و رفیعی زاده فعال است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام تصریح کرد: همچنین جایگاه های وحدت، ثامن الحجج و راه شب سرابله، حسنی(صاحب الزمان)، سه راهی کاور، موسیان، دشت عباس، شکری دره شهر، کریمی و جابر بدره فعال بوده و به صورت آفلاین عرضه سوخت می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group