پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

 

 

 

 

 

ایلام - رژه خودرویی و موتوری و آیین غبار روبی مزار شهدا همزمان با آغازین روز از هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای مسلح، ادارات و مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه دهلران روز جمعه در آئین غباروربی گلزار شهدا با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا با سربلندی در مقابل دشمن ایستادند و راه آنان ادامه دارد، ما با شهدا عهد می بندیم تا آخرین نفس و قطره خون راهشان را ادامه می دهیم.

حجت الاسلام "سید محسن موسوی" گفت: رئیس جمهور در سازمان ملل، آمریکا و استکبار جهانی را به چالش کشید و با ادبیات قدرتمندانه سخن گفت و بخوبی واقعیت ها را بیان کرد و امروز ما قدرتمند تر از گذشته هستیم.

فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

" لطیف صادقی" افزود: یک روزی استکبار جهانی صدام را تشویق کردند به جنگ با ایران و تصرف آن در یک هفته برای خود طراحی کردند.

وی با بیان اینکه دشمن با خواری و ناتوانی در جنگ عقب نشینی کرد، ادامه داد: دفاع مقدس منجر به تشکیل بسیج و سپاه و انسجام بیش از پیش نیروهای مسلح شد و در آن مقطع ما از داشتن سیم خاردار هم محروم بودیم اما به فضل الهی و درایت امامین انقلاب و بصیرت مردم و حضور رزمندگان در دفاع مقدس، امروز به یک قدرت منطقه تبدیل شده ایم.

فرماندار ویژه دهلران افزود: رئیس جمهور ایران اسلامی در اوج قدرت در سازمان ملل قرآن کریم را برای همگرایی جهان اسلام بر روی دست می گیرد و در این نشست شاهد بودیم که همه کشورها شنونده گفتمان و حرف های نظام مقدس جمهوری اسلامی از زبان رئیس جمهور بودند.

وی اظهار کرد: امروز ارتباط جمهوری اسلامی با کل جهان و همسایگان برقرار شده و با کشورهای منطقه مراودات اقتصادی داریمو شاهدید که منافقین در آلبانی به چه خواری گرفتار شدند و اینها همه از برکت اقتدار نظام و دیپلماسی فعال است که شهدا گرانقدر و بویژه شهید سلیمانی برای ما ترسیم کردند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران هم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: اقتدار نیروهای مسلح سرآمد است و هر چه در دنیا اقتدار داریم حاصل خون شهدا می باشد.

سرهنگ "علی مرغزاری" با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان که دل در گرو انقلاب و ارزشها دارند، افزود: امروز با شهدا بیعتی مجدد می بندیم که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا می کنیم و برای همیشه پای انقلاب، ولایت و ارزشها ایستاده ایم و این مسیر نورانی و الهی را به کوری چشم دشمنان با اقتدار ادامه می دهیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group